مشتريان اصلي شركت قطعه كاران خودروسازان مي باشند كه در بين آنها ساپکو (تامین کننده قطعات ايران خودرو) اصلي ترين مشتري شركت مي‌باشد . بازارهدف  شركت در حال حاضر شركتهاي خودروساز داخلي مي‌باشند. ولي شركت قصد دارد در آينده اي نه چندان دور با تكيه بر توان بالاي فني و تخصصي نيروهاي خود و استفاده از فن آوري روز دنيا در زمينه ماشينكاري قطعات به بازارهاي جهاني راه يافته و در سطح جهاني به رقابت بپردازد.در این راستا رضایت مشتری، کیفیت مناسب و مطلوب، قیمت پائین و تحویل بموقع به عنوان آرمان های اصلی در نظر گرفته شده اند . مهمترين ارزش در شركت قطعه كاران رضايت مشتري است و شركت همواره مي‌كوشد با ارائه محصولاتي با كيفيت بالا و قيمت مناسب در جهت رضايت مشتريان گام بردارد و از اين راه سود قابل قبولي را براي سهامداران خود تضمين نمايد. شرکت قطعه‌کاران خود را ملزم به رعایت الزامات لجستیک مشتریان میداند و در این راستا فرآیندهای لجستیکی شامل تامین، دریافت، برنامه ریزی، جابجائی، انبارش، حمل ونقل، بسته بندی و ارسال را در فرآیند های سازمان در نظر گرفته است. شركت قطعه كاران قصد دارد كه با جلوگيري و يا كاهش هرگونه استفاده از آلاينده هاي محيط زيست، دوست خوبي براي محيط زيست باشد. سرمايه معنوي شركت قطعه كاران پرسنل آن مي باشند كه شركت تلاش مي نمايد با ارتقاء سطح دانش وهمچنين انگيزش و تقويت خلاقيتهاي فردي آنها درجهت پيشبرد اهداف خود گام بردارد. شرکت قطعه کاران خود را ملزم به تولید قطعات با کیفیت میداند و در این راستا برنامه کاهش PPM را به عنوان یکی از ماموریت های خود می داند.