مشتريان اصلي شركت قطعه كاران خودروسازان مي باشند كه در بين آنهاساپکو (تامین کننده قطعات ايران خودرو) اصلي ترين مشتري شركت مي باشد . بازار هدف شركت در حال حاضر شركتهاي خودروساز داخلي مي باشند . ولي شركت قصد دارد در آينده اي نه چندان دور با تكيه بر توان بالاي فني و تخصصي نيروهاي خود و استفاده از فن آوري روز دنيا در زمينه ماشينكاري قطعات به بازارهاي جهاني راه يافته و در سطح جهاني به رقابت بپردازد .در این راستا رضایت مشتری ، کیفیت مناسب و مطلوب ، قیمت پائین و تحویل بموقع به عنوان آرمان های اصلی در نظر گرفته شده اند . مهمترين ارزش در شركت قطعه كاران رضايت مشتري است و شركت همواره مي كوشد با ارائه محصولاتي با كيفيت بالا وقيمت مناسب در جهت رضايت مشتريان گام بردارد و از اين راه سود قابل قبولي را براي سهامداران خود تضمين نمايد . شرکت قطعه کاران خود را ملزم به رعایت الزامات لجستیک مشتریا ن میداند و در این راستا فرآیند های لجستیکی شامل تامین ، دریافت ، برنامه ریزی ، جابجائی و انبارش ، حمل ونقل ، بسته بندی و ارسال را در فرآیند های سازمان در نظر گرفت آنها مورد پایش و اندازه گیری و بهبود قرار میدهد . شركت قطعه كاران قصد دارد كه با جلوگيري و يا كاهش هرگونه استفاده از آلاينده هاي محيط زيست ، دوست خوبي براي محيط زيست باشد . سرمايه معنوي شركت قطعه كاران پرسنل آن مي باشند كه شركت تلاش مي نمايد با ارتقاء سطح دانش وهمچنين انگيزش و تقويت خلاقيتهاي فردي آنها درجهت پيشبرد اهداف خود گام بردارد . شرکت قطعه کاران خود را ملزم به تولید قطعات با کیفیت میداند و در این راستا برنامه کاهش PPM را به عنوان یکی از ماموریت های خود می داند .